Q&A

Meest gestelde vragen

Wij krijgen natuurlijk vragen en geven graag een antwoord, vind hier de meest gestelde vragen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Klik in het menu op Webshop, als je weet wat je zoekt gebruik dan de ZOEK functie bovenaan de pagina en het product verschijnt op de pagina.

Heb je een product gevonden klik dan op de button “In Winkelmand” daaronder verschijnt nu de button “Winkelmand bekijken” of winkel verder.

Ben je klaar met bestellen ga dan naar de winkelmand en controleer of alles klopt, werk de winkelmand bij als je meerdere producten wilt van het zelfde product en “Shop verder” of “Doorgaan naar afrekenen”

De verzendkosten worden berekend aan de hand van waar je de producten naartoe wilt sturen. Let op: Verzendkosten zijn gratis bij een besteding vanaf € 50,-.

Klik op “Doorgaan naar afrekenen” en vul alle velden in ook het veld “Geboorte datum” wij leveren vanaf 18 jaar, veld gemist dan word dat aangegeven , helemaal klaar selecteer dan een betaalmethode, accepteer de voorwaarden
en plaats je bestelling.

Zijn de prijzen in of exclusief BTW

Alle prijzen zijn inclusief BTW, dat kan 9% of 21% zijn

Hoe werkt de winkelwagen

De winkelwagen is zo opgezet dat je eenvoudig een bestelling kan plaatsen, producten kan toevoegen , meerdere producten kunt aangeven en verwijderen. De winkelwagen blijft dmv een “cookie” ook beschikbaar als je besluit om
de site te sluiten en later wilt komen.

Wat zijn de verzendopties

Wij versturen alle producten via PostNL en de track&trace code staat in je account en wij houden je via de email op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Doorgaans duurt het 3 tot 5 dagen voordat de doos word bezorgt.
De track&trace word aangemaakt zodra de bestelling compleet is en deze word aangeboden bij PostNL.. Verzendkosten zijn gratis vanaf € 50,-

Wat zijn de betaalmethoden

Om het eenvoudig te maken hebben wij de volgende betaalmethoden, 

IDeal , Credit Card en PayPal hiermee kun je vertrouwd winkelen en ben je altijd beschermt als er onverhoopt iets mis gaat.

Hoe lang duurt het tot mijn bestelling word verzonden

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk aan te bieden bij PostNL, dit is gemiddeld 3 dagen maar kan soms een dag langer duren als er een weekend tussen zit of de leverancier geen voorraad heeft. Ook hiervan
houden wij je via de email op de hoogte.

Moet ik een account aanmaken

Je kan bij ons zonder account winkelen maar het maakt het wel makkelijker als je een account aanmaakt.

De voordelen van een account zijn onder andere dat je de bestelling kunt terug zien, de facturen staan netjes bij elkaar en de status van de bestelling met Track&Trace staan hier ook dus je kunt snel zien hoe de status
verandert en waar je pakket zich bevind.

Kan ik mijn gegevens wijzigen

Je kunt in je account als je die hebt aangemaakt wijzigingen aanbrengen op alle gegevens behalve je gebruikersnaam.

Zit er garantie op de producten

Wij staan voor de volle 100% achter onze producten en geven op Mannatech producten zelfs 90 dagen “Niet Goed Geld Terug”, de overige producten vallen onder de normale garantie die per leverancier kan verschillen. Vraag dit
even bij ons op via de email info@smartvitamins.nl 

Kan ik een klacht indienen

In het uiterste geval dat er met het geleverde product toch iets mis is horen wij dat uiteraard graag van je, mail daarvoor met een zo uitgebreid mogelijk verslag en eventueel foto’s naar info@smartvitamins.nl en wij gaan direct
aan de slag om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen en je schadeloos te stellen.

Kan ik een product beoordelen

Ja graag, wij zien beoordelingen als iets goeds voor de klanten die na jou een product willen bestellen wat bij hun past. ga hiervoor naar het product en klik op het tabblad Beoordeel en laat een beoordeling achter.